به نام خدا

خجسته میلاد اسوه علم و فضیلت و پنجمين واسطه فیض خداوند حضرت امام محمد باقر علیه السلام را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم .

سوم صفر سالروز طلوع ستاره‏ی تابناک ولایت و شکافنده ی دانش نبوی و وارث علم علوی است. امام بزرگواري كه نام گرانقدرشان با دهها و صدها حديث و روايت و کلمات قصار و اندرزهايی همراه است، که به ويژه در 19سال امامت برای ارشاد مستعدان و دانش اندوزان و شاگردان شايسته خود بيان فرموده اند.

حضرت امام محمد باقر (ع) كه باقرالعلوم يعني شکافنده علوم وگشاینده دروازه های دانش ناميده مي شدند در تمام دوران امامت خويش مسئوليت سنگين نشر و تبليغ فرهنگ اسلامی، تعليم شاگردان، رهبری اصحاب و مردم، اجرا کردن سنتهای جد بزرگوارش در ميان خلق، و افشاگري در خصوص ظلم و ستم دستگاه غاصب حکومتي و از همه مهم تر بيان خط مشي صحيح رهبری در حكومت اسلامي را بر عهده داشتن و تا آخرين دقايق عمر پر بار خويش براي حفظ و صيانت از دين مبين اسلام كوشيدند.

اميد است مسمانان و شيعيان جهان بتوانند در پرتو تعاليم ارزشمند  حضرت امام محمد باقر (ع) آينده اي نويد بخش را براي امت اسلامي رقم زده و همواره در مسير حق و حقيقت حركت كنند.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش