بسم الله النور

حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) و ماه شکفتن جوانه هاي تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان به ویژه  ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت باد.

بی شک بهار ماه ها ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد. در این ماه شریف و پر خیر و برکت شاهد وقایع مهمی هستیم. حادثه تاریخی لیله المبیت، هجرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه و از همه فرخنده تر ولادت آخرین پیام آور نور و رحمت، حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفى(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، و آغاز امامت و ولایت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مناسبت های گرانقدری هستند که روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را طراوت و جانی تازه می بخشند و کام جان مسلمانان را شیرین می کنند.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ است. بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ايجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

امید که در این ماه عزیز و در سایه تاسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.

بار دیگر این ایام فرخنده را به تمامی ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای ملت شریف ایران اسلامی سربلندی و موفقیت روزافزون مسئلت مینمایم.

علی اصغر مونسان

رببس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش