بسم الله النور


فرا رسیدن روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به تمامی نیروهای مؤمن و ولایت‌مدار وزارت اطلاعات به ویژه نیروهای سخت کوش این وزارتخانه در جزیره کیش که همواره با به خطر انداختن جان خود امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی را حفظ می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم .

از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سنگر وزارت اطلاعات، امنیت و آسایش مردم و اقتدار کشور را تضمین کرده است. نقش کارکنان تیز بین و هوشمند این مجموعه‌ی خدوم، در حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و اعتقادی، مقابله با تحرکات نامحسوس و توطئه‌های گسترده دشمنان تعیین‌کننده، بی‌ بدیل و حائز اهمیت است. نیروهای مسئول و سخت کوش وزارت اطلاعات، همواره در کنار سایر نیروها و نهادها با صمیمیت و اخلاص در جهت برقراری امنیت مردم و جامعه از هیچ کوشش و مجاهدتی دریغ نکرده اند. هموطنان مومن و انقلابی ما نیز اذعان دارند که امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌ زدنی کشور امروز مرهون ایثار و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است و با ارج نهادن به تلاش های خالصانه این مجاهدان بی ادعا همواره قدردان زحمات حافظان و تأمین‌کنندگان امنیت کشور خواهند بود.

در پایان با تبریک مجدد روز سربازان گمنام امام زمان (عج) یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهیدان وزارت اطلاعات را گرامی داشته و از درگاه حضرت احدیت برای تمامی سربازان اسلام و ملت عزتمند ایران اسلامی سعادت و سرافرازی مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش