به نام خدا 


يازدهم شعبان المعظم سالروز ميلاد خجسته حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان، بر تمامي ارادتمندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام و جوانان غيرتمند، آزاده و فهيم ايران اسلامي تبريك و تهنيت باد.

جوانان بصير و بلند انديش اين سرزمين که با کار و تلاش، آینده ای بهتر براي خود و هموطنانشان رقم میزنند و مهم ترين ركن پيشبرد جامعه و دستيابي به قله هاي موفقيت هستند. آينده سازاني كه همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمان استوار خويش، نقش چشم‌گیري در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

در دوران كنوني نيز نسل جوان و آينده ساز با بهره مندي از موهبت هاي خداوندي و ايمان راسخ و انديشه اي پويا، برترين سرمايه هاي اين مرز و بوم براي كسب موفقيت هاي ارزشمند در عرصه هاي مختلف علم و فناوري، و صنعت و پاسداشت از فرهنگ غني ايراني، اسلامي هستند.

اينجانب با گراميداشت ياد دلير مردان جوان قيام عاشورا، اين عيد فرخنده را به تمامي جوانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت گفته و امیدوارم جوانان ما به یاری خداوند و با تأسی از حضرت علی اکبر (ع) با روحيه‌اي سرشار از امید و تلاش همواره در مسيرسرافرازي ايران اسلامي گام بردارند.

علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش