به نام خدا

فرا رسیدن سالروز طلوع خورشید زندگی اولين اختر تابناك آسمان امـامت و ولايت حضرت امیرالمومنین علی(ع) مظهر علم، عدالت، سخاوت و شجاعت و همچنین روز پدر را به همه مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در سیزدهمین روز از ماه مبارک رجب، مولودی در خانه كعبه قدم بر جهان هستي گذاشت که برهان دین بر خلق بود. شجاع ترين ياور مظلومان که تاریخ بشریت را با حماسه و رشادت‌های بی‌ نظیر خود در عرصه‌های عبودیت و انسانیت متحول ساخت. فصل به فصل زندگاني پر بار اين امام همام از نخستين روزهاي ترويج يگانه پرستي در فضاي كفرآلود و پر مخاطره مكه و شجاعت بي بديل ايشان در ميدان هاي نبرد گرفته تا  گسترش اسلام و پذيرفتن مسئوليت  قضاوت و رهبري امت  همه و همه سرشار از پند و حکمت و معرفت است.

حضرت  علي(ع)  با پرورش نيكوترين فرزندان در مكتب آزادگي و انسانيت  نيز براي پدران جهان برترين نمونه و الگو است. از اين رو، فرخنده زاد روز  يگانه مولود كعبه، شايسته ترين روز براي گراميداشت مقام پدر است. پدراني كه  مي كوشند فرزندان اين مرز و بوم را  به شايستگي  پرورش دهند و با حق و حقيقت آشنا كنند.

با  تبريك مجدد اين عيد فرخنده و گراميداشت روز پدر از آستان حضرت احديت، براي تمامي مردان و پدران عزيز ايران اسلامي عزت و سر بلندی و سعادت دنیوی و اخروی مسئلت می نمایم.

             علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد کیش