۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد آور رشادت‌ها ي دلاور مردانی است که در ارتشی مردمی و مکتبی جان خويش در طبق اخلاص نهاده و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا براي دفاع از كيان اين مرزو بوم جوانمردانه ايستادگي كردند. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران كه با گذري افتخار آميز از حماسه دفاع مقدس و كسب تجارب ارزشمند در دفاع از تمامیت ارضی کشور كارنامه اي درخشان بر جاي گذاشت، امروزه به مدد همت و تعهد متخصصان و دانشمندان داخلی دستاوردهای عظیم و گرانبهايي را در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی بدست آورده و نقش مهمي در صحنه دفاعی منطقه و فرا منطقه بر عهده دارد.

29فروردین ماه نه تنها در صفحات تقويم که در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی به عنوان روز حماسه و ایثار ثبت شده است. در اين فرصت ارزشمند، ضمن تقدير از تلاش تمامی نیروهای مسلح نستوه و قهرمان كشور به ويژه دلیر مردان عرصه های پیکار با ظلم و ستم و نيروهاي متعهد و سخت كوش پدافند هوایی جزیره کیش كه مخلصانه در دفاع از اين خطه زر خيز ايران اسلامي مي كوشند سلامت و موفقیت آرزو دارم.

در پايان با تبريك اين روز با شكوه به خانواده‌ گرانقدر شهدا و جانبازان عزیز ارتشی و تمام نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش، توفیق روز افزون اين بزرگواران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) از خداوند منان خواستارم.

علي اصغر مونسان

 رييس هيات مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش