به نام يگانه هستي بخش


رمضان، بهار قرآن و ماه ضيافت الهي در حالي رو به پايان است كه دل هاي مومنان روزه دار به بركت لحظات ناب استغاثه و مناجات هاي شبانه از بند تعلقات مادي رهايي يافته و با وزش نسيم رحمت و بخشايش در عيد سعيد فطر، عطر شكوفه هاي استجابت مشام جان بندگان را مي نوازد.

با سپاس از خداوند متعال براي توفيق حضور در ضيافت ربوبي رمضان و درك ليالي قدر، فرا رسيدن عيد بزرگ فطر، عید معنويت و بخشايش را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران شريف جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

ساكنان و گردشگراني كه در به پا داشتن آيين هاي معنوي ماه بركت و مغفرت، همدلانه كوشيدند و در روز قدس نيز براي ترويج فرهنگ وحدت و همدلي و اعلام حمايت همه جانبه از مردم بي دفاع فلسطين در راهپيمايي حضوري با شكوه داشتند.  اينك در آستانه عيد سعيد فطر از خداوند سبحان براي تمامي ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش قبولي طاعات و عبادات و سعادت و سلامت مسئلت دارم.

امید است به بركت  اين عید بزرگ  فضاي مودت و تكريم انسان ها در جهان  قوت گيرد تا در سايه وحدت و همدلي شاهد  پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام و گسترش آزادی، عدالت و امنیت در سراسر دنيا باشيم.

                                                                                                                                                                                                                                                  علي اصغر مونسان                                                                                                           مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد کیش