بسم الله الرحمن الرحيم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِل فِیهِ الْقُرْآنُ


ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و ماه نيايش و بخشايش فرا مي رسد و بار ديگر بندگان را فرصت نشستن بر خوان گسترده رحمت و مغفرت ميسر مي شود، تا در ضیافت نور، حلاوت دعاي سحر كام جان بندگان را شيرين سازد و عطر دلپذير استجابت مشام جان شب زنده داران دلسوخته را بنوازد.

بی تردید این ماه پر فیض فرصت مغتنمی است تا روزه داران به بركت تلاوت قرآن، دعا و استغفار، اطعام ايتام و نيازمندان و مبارزه با نفس اماره، روح و جان خود را از سر چشمه فیض الهی سيراب كرده و با خلوص بيشتر در گفتار و كردار، شايستگي درك مواهب و عطایای ربانی اين ماه عظيم را در خود تقويت كنند.

ساكنان جزيره كيش كه همواره در حفظ ارزش ها و سنت هاي حسنه اسلامي پيشقدم بوده اند امسال نيز همانند سالهای گذشته با برگزاري برنامه هاي فاخر ديني و فرهنگي و حضور پر شور در آيين هاي عبادي اين ماه موجب رشد و تقویت فضائل دینی و توسعه فرهنگ انسان ساز رمضان در فضاي پر نشاط جزيره كيش خواهند شد.

در پایان با تبريك فرا رسيدن ماه پر خير و بركت رمضان، از درگاه حضرت احدیت ميخواهم تا ياريمان كند امسال نيز با ايجاد محیطی سرشار از نشاط و معنویت در جزيره كيش امكان بهره مندي بيشتر از فيوضات اين ماه عزيز براي همه ساكنان و گردشگران اين جزيره زيبا فراهم شود.

علي اصغرمونسان

مديرعامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش