بسم الله النور

 میلاد پرنور و سرور هشتمین اختر سپهر امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به تمامي مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم .

يازدهمين روز از ماه ذي القعده مصادف است با میلاد شمس الشموس حضرت ثامن الحجج (ع)، امام بزرگواري كه هنوز عطر حضورش مشام جان شيفتگان را درمشهد الرضا پايتخت قلوب عاشقان اهل بيت (ع) مي نوازد و حرم امن و باصفایش پناهگاه خيل دلشکستگان و حاجت منداني است كه به اميد شفاعت او ازدور و نزديك راهي ديار توس مي شوند و دل هاي دردمند شان  را به درياي شفاعت و كرامتش دخيل مي بندند.

زندگاني پر فراز و نشيب اين امام همام در تبين جايگاه امامت بسيار موثر بود . لقب شريف " عالم آل محمد(ع)" نشانگر تبحر بي نظير ايشان در جميع علوم رايج آن زمان به ويژه معارف و علوم اسلامي است. ويژگي ارزشمندي كه تمامي توطئه هاي دشمنان براي ضربه زدن به دين مبين اسلام و ايجاد تفرقه بين مسلمانان را با شكست مواجه كرد. اميد است تا همه مسلمانان جهان با  تفكر و تعمق در سيره زندگاني حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسير دينداري و علم و انديشه گام برداشته و درزمره شيعيان و پيروان راستين ائمه معصومين عليهم السلام قرارگيرند.

ضمن تبريك اين ايام فرخنده و خجسته به تمامي گردشگران و ساكنان جزيره زيباي كيش از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

 

                                                                                                                                                            علي اصغر مونسان

                                                                                                                                                   مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش