پیام تبریك مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش به مناسبت میلاد باسعادت امام علی (ع) و روز پدر

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت نخستين اختر آسمان امامت و ولایت، مظهرعلم و حلم، عدالت و سخاوت، حضرت علی (ع) را به همه مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 بسمه تعالی

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت نخستين اختر آسمان امامت و ولایت، مظهرعلم و حلم، عدالت و سخاوت، حضرت علی (ع)  را به همه مسلمانان  به  ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سيزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است چرا كه مولود كعبه با زهد و تقوا،  ژرف انديشي و ساده زيستي و رشادت‌ بی‌نظیر خود در عرصه‌های عبودیت و انسانیت تاريخ بشريت رامتحول و مزین به سيره خويش ساخت .

وارسته ترين بنده ای  كه  به هنگام نشستن بر سر سجاده، عالم خاكي را از ياد برده ، غرق در شوق عبادت  با معبود خويش راز و نياز مي كرد.نمونه اي كامل از عدالت كه  در اوج صلابت ، مهربان ترين ياور مظلومان عصر خويش بود و چونان پدري دلسوزدر تنگناهاي زندگي ياريشان مي كرد.  ازاين رو، فرخنده  زاد روز  امير مومنان شايسته ترين روز براي گراميداشت مقام پدرو پاسداشت زحمات آنان است.

با  تبريك اين عيد فرخنده و گراميداشت روز پدر از بـارگـاه لایزال الهی، پـیروی از سیره آن امام همـام و سرافرازی وسربلندی  پدران سخت كوش ايران اسلامي را مسئلت می‌‌نمایم.

باشد كه خداوند منان  به بركت این ایام فرخنده مارا همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن  حضرت قرار دهد.

علی اصغر مونسان

مدیرعامل ورییس هیئت مدیره