بسمه تعالی

دوم ارديبهشت سالروز  تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است . نهادي كه با تدبيرحکيمانه امام خميني (ره) ودر نخستين روزهای طلوع خورشيد انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ايران اسلامی تشکیل شد و  اين مهم نشان دهنده ژرف انديشي وپايداري امام و فرزندان دلاوراين مرزوبوم، برای مقابله با سلطه بيگانگان و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در همه شئون وبرقراري عدالت واقعی در جامعه بود.

در دهه اخير که دشمنان بيداري اسلامي، دايره تهديدهاي خود را در حوزه فرهنگ، متمرکز و سطح عمليات رواني خويش را گسترده کرده است، فعاليت هاي فرهنگي سپاه توسعه يافته است و پس از گذشت بيش از 3 دهه از تأسيس اين نيروی ارزشمند كه برگ‌های زريني از حماسه، ايثار و افتخار را در تاريخ كشور به‌ويژه در دوران دفاع مقدس رقم زده است ، خنثي سازي توطئه ها و گذري بر عملکرد سپاه در سنگر سازندگي و طراحي و ساخت سلاح ها و تجهيزات فوق مدرن نظامي، موفقيت هاي روزافزون اين نهاد افتخارآفرين را بيش از پيش نمايان مي كند.

 سپاه پاسداران جزيره كيش نيز درتمام عرصه های مختلف امنیتی ،فرهنگی،سازندگی همواره نقش مهمی ايفا كرده و همگام با مسئولان منطقه در حفظ دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي از هيچ كوششي فروگذار نكرده است.

با فراررسيدن اين روز ارزشمند ،و با گرامیداشت یاد رهبر كبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، سالروز تشكیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران به ویژه به که در تأمین امنیت و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان نقش مهمی ایفا می کنند تبريك عرض مي كنم و براي يكايك اين بزرگواران سعادت و سلامت و توفيق خدمت مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش