پیام تبریك مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

در دنیایی که پیشرفت علوم و دستیابی به فناوری‌های گوناگون روابط جوامع مختلف را تسهیل کرده است تقویت ارتباط مردم با مسئولان نهادهای مختلف از طریق فعالیت روابط عمومی سازمان‌ها، نه تنها حلقه اتصال مردم و مسئولان بوده بلکه تحقق اهداف توسعه‌ای هر کشور را تسریع می‌کند.

به نام خدا

در دنیایی که پیشرفت علوم و دستیابی به فناوری‌های گوناگون روابط جوامع مختلف را تسهیل کرده است تقویت ارتباط مردم با مسئولان نهادهای مختلف از طریق فعالیت روابط عمومی سازمان‌ها، نه تنها حلقه اتصال مردم و مسئولان بوده بلکه تحقق اهداف توسعه‌ای هر کشور را تسریع می‌کند. نماد توسعه یک جامعه درگروساز وکارهایی است که مردم مداری واحترام به انسان‌ها دراولویت آن قراردارد وافزایش این کارکرد‌ها سطح مشارکت عمومی را ارتقاء بخشیده برنامه ریزان ومسئولان را از بازتاب برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی مختلف آگاه می‌سازد تا آنان نیز بتوانند در جهت بهبود امورو اصلاح روند اجرای طرح‌ها عملکرد منطقی تری داشته باشند.

از روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات مستقر در جزیره کیش که در بسیاری از طرح‌ها در سطح ملی پیشرو بوده است نیز انتظار می‌رود تا با بهرمندی از نیروی انسانی هدفمند، به روز رسانی اطلاعات و عملکردی پویا، مسئولان را در دستیابی به موثر‌ترین راهکارهای رفع موانع یاری رسانند و روند رشد و توسعه این منطقه را سرعت بخشند.

با تبریک روز ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه امید وارم که با انگیزه و تلاشی مستمرو با سرلوحه قرار دادن اخلاق و منش اسلامی در پاسخگویی به مراجعه کنندگان، نتایج فعالیت های خدمتگزاران نظام را به سمع و نظر مردم رسانده ونظرات سازنده ، انتقادات و پیشنهادات مردمی را نیزصادقانه و صریح به مسئولان انتقال دهید.

توفیقات روز افزون مسئولان و کارکنان محترم روابط عمومی‌های نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 علی اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش