بسم الله النور


طلوع گسترده خورشيد مهر و مودت و آغاز هفته وحدت را به تمامي هموطنان مسلمان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنيم.

میلاد مسعود رحمت للعالمین، پیام آور عزت، رحمت و سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفي (ص) كه طلوع آفتاب نبوتش در سرزمین وحی، جهان را به انوار آگاهي و معرفت منور ساخت و فرخنده زاد روز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در ماه خجسته ربیع الاول، نويد بخش عمل به سیره نبوي (ص) است. بهاري كه با درايت پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)  نماد هميشه ماندگار صلح و دوستی پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام در سراسر جهان است.

در دوراني كه قدرت هاي استكباري هر روز براي تفرقه افكني در ميان كشورهاي اسلامي ترفندي تازه بكار برده و توطئه اي جديد طرح مي كنند، تحكيم وحدت و همدلی مسلمانان ضمن تضمين اقتدار و استقلال جهان اسلام در سراسر گيتي، دشمنان دين و ديانت را از نفوذ به جامعه بهم پيوسته و هم  دل  مسلمانان نا اميدتر مي كند. در اين ميان بهره مندي موثر از ارزش هاي نهفته در  مناسبت هاي مذهبي به ويژه هفته با شكوه وحدت ما را در تحقق جامعه اسلامي متحد تر و پويا و تجلي اين وحدت و همدلي در عرصه بين المللي ياري مي رساند.

خداوند را شاكريم كه در جزيره زيباي كيش نيز در سایه تعهد قلبي ساكنان به سيره نبوي و بنا به آیه شريفه (انما المومنون إِخوة)  وحدت شيعيان و برادران اهل تسنن جلوه اي  با شكوه از اتحاد اسلامي است كه به مدد انديشه ي والا و همت بلند مردمان این ديار هر روز قوت بيشتري گرفته و همگان را در زير لواي پرچم اسلام بسوي همگرايي و اتحاد ماندگار رهنمون مي شود.

يقينا حضور پر شور و شعور ساكنان و گردشگران در ويژه برنامه هاي وزين فرهنگي هفته وحدت، ضمن دور كردن تفكرات نا همسو، مهر تاييدي بر وحدت حقيقي خواهران و برادران شيعه و اهل تسنن است. 

در پايان ضمن تبريك مجدد اين اعياد خجسته، از خداوند منان توفیق امت بزرگ اسلام به ويژه مسلمانان گرانقدر ايران اسلامي را در تقويت همدلی و تفاهم و تحکیم پایه‌های وحدت و اقتدا به سیره گرانسنگ نبوی و علوی مسئلت می‌نمایيم.