بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِموا بِحَبْلِ اللهِ جمیعاً و لاتَفَرّقوا

فرارسيدن هفته وحدت و طلوع گسترده خورشيد مهر و مودت مسلمانان در سراسر جهان را به ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنيم.

میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر نور و رحمت و حضرت امام جعفر صادق (ع)  در ماه ربيع الاول در حقیقت بهار عمل به سیره رسول مكرم اسلام و اهل بيت عصمت و طهارت سلام الله عليها است و هفته وحدت یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، بی‌تردید نماد صلح و دوستی پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام است.

در دوراني كه استكبار جهاني و ساير دشمنان دين و ديانت هر روز به شيوه اي تازه مي كوشند تا کشورهاي اسلامي را دچار تفرقه و خصومت كنند، شايسته است تا آواي ملكوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» در سراسر گیتی را طنين وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین برشمرده و هر روز براي تقویت و ترویج وحدت و یکدلی مسلمين بكوشيم. بدون شك بهره مندي موثر از ارزش هاي نهفته در مناسبت هاي مذهبي به ويژه هفته باشكوه وحدت مي تواند ما را در تحقق جامعه  اسلامي متحدتر و پوياتر ياري رساند.

خداوند را شاكريم كه در جزيره زيباي كيش، وحدت شيعيان و برادران اهل تسنن جلوه اي باشكوه از دوستي مسلمانان است كه به مدد انديشه ي والا و همت بلند مردمان این دیار در جامعه يكپارچه اي نمود پيدا كرده و همگان را در زير لواي پرچم اسلام بسوي همگرايي و اتحاد ماندگار رهنمون مي شود.

يقينا حضور پرشور و شعور ساكنان و گردشگران در ويژه برنامه هاي وزين فرهنگي هفته وحدت، ضمن دور كردن تفكرات نا همسو، مهر تاييدي بر وحدت حقيقي خواهران و برادران شيعه و اهل تسنن است.  

از خداوند منان سربلندي و عزت روز افزون امت بزرگ اسلام به ويژه مسلمانان گرانقدر ايران اسلامي را مسئلت داريم.

حجت الاسلام علیدادی

امام جمعه جزیره کیش

علی اصغر مونسان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

شیخ یعقوب شمس

امام جمعه اهل تسنن