بسمه تعالی


به نام آن خالقی که آغاز و انجام کارها به ارادت و مشیت اوست

ساکنان خونگرم کیش و همکاران گرانقدرم در نگین زیبای خلیج فارس

سلام و درود؛

ایزد منان را سپاسی بیکران که بر من منت نهاد و مرا توفیق چهار سال خدمتگذاری در جزیره زیبای کیش عنایت فرمود. روزهای بسیاری در کنار همکاران دلسوز خود در سازمان منطقه آزاد، برای رونق این خطه زر خیز ایران اسلامی سخت کوشیدیم اما هرگز خستگی را احساس نکردیم، چرا که برای آبادانی بی چون و چرای کیش عزمی جزم داشتیم. مهم تر اینکه در گذر از موانع، همراهی خالصانه شما مردم فهیم سختی کار را آسان و انگیزه ما را دو چندان می کرد.

لحظه به لحظه فعالیت در کنار شما ساکنان مهربان و همکاران پر تلاش آزمون صمیمت و همدلی بود. در کنار هم گردشگران را پذیرا شدیم، چرخ های توسعه را دست در دست هم به گردش در آوردیم. با هم اندیشیدیم و همدلانه پیش رفتیم. مناسبت های مذهبی و ملی را گرامی داشته، سفره همدلی گستردیم و دوشا دوش هم در عرصه های سیاسی حضور یافتیم. در یک کلام کیش تجربه ارزشمند و ماندگاری بود. از شما بسیار آموختم و یقین بدانید در هر کجای میهن اسلامی که باشم قدر دان شما بوده و از هیچ کمک و همیاری دریغ نخواهم کرد.

اذعان دارم آنچه به لطف پروردگار از رونق و آبادانی در کیش محقق شد به قدر بضاعت من بود نه به قدر ارادتی که نسبت به شما دارم و یقین بدانید همواره تلاش برای آبادانی کیش را وظیفه و تعهد قلبی و اخلاقی خویش می دانم. خداوند را شاهد می گیرم که در این ایام جز رضای او و انجام بهینه وظایف محوله در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی و تکریم و رعایت حقوق هموطنان و همکاران ارجمند، هدفی فرا روی خویش نمی دیدم. امید که چنانچه در این روند نا خواسته رنجشی را سبب شده یا قصوری داشته ام حلال نمایید. اگرچه فرصت خدمت در جزیره مهربانی پایان یافته است و مسئولیت خدمتگزاری در سنگر دیگری مقدر شده، اما من همچنان خود را ساکن کیش می دانم و دل در گرو سر بلندی و سعادت ساکنان میهمان نواز این دیار دارم. امید که شما نیز مرا از دعای خیر خود محروم نگردانید.

در پایان از لطف بی دریغ و همدلی شما ساکنان دریا دل کیش و تمامی همکاران و دوستان خود در سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های "سرمایه گذاری و توسعه"، "بنادر و فرودگاه ها"، "عمران، آب و خدمات"، "تعاونی کارکنان سازمان"، "بیمارستان"، "شرکت هواپیمایی کیش" و "موسسه آموزشی علوم و فنون" بی نهایت سپاسگزارم و از درگاه خداوند سبحان، سر بلندی و سعادت یکایک شما را مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری