معاون اجرایی رئیس جمهور در چابهار:

پروژه‌های ملی در چابهار از پیشرفت خوبی برخوردار است

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پیشرفت پروژه‌های ملی در شهرستان چابهار از شتاب خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار, محمد شریعتمداری عصر امروز در بازدید از سازمان منطقه آزاد چابهار، با اشاره به اینکه روند توسعه طرح‌های زیرساختی و صنعتی منطقه آزاد چابهار بسیار خوب است, اظهار داشت: با آغاز به‌کار و نهایی‌شدن پروژه‌های ملی و بزرگ شاهد توسعه منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در چابهار خواهیم بود.

وی افزود: با شروع به کار دولت یازدهم در جمهوری اسلامی و روابطی که با دنیا در حال شکل‌گیری است، می‌توان توسعه فراملی را عملیاتی کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: با توجه به افزایش روند تقاضای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف و به‌ویژه منطقه آزاد چابهار، پیشرفت پروژه‌های ملی از شتاب خوبی برخوردار بوده و اگر همین شتاب ادامه پیدا کند شرایط به نحو مطلوب خواهد شد.

شریعتمداری تصمیمات دولت را در حل مشکلات جغرافیایی و زیرساختی پروژه‌ها در راستای توسعه خوب ارزیابی کرد و گفت: چابهار با توجه به اینکه تنها بندر اقیانوسی کشور است با دارا بودن ظرفیت و پتانسیل‌های موجود می‌تواند در عملیاتی کردن توسعه ملی ایفای نقش کند.

وی تسریع بخشیدن به ساخت فرودگاه و راه آهن و نیازهای زیرساختی منطقه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید برای جذب سرمایه گذاران نهایت تلاش خود را در این منطقه انجام دهیم.

چابهار