با استقبال گسترده ساکنان و گردشگران در کیش:

پارک گلستان سفین و فاز دوم پارک شهر افتتاح شد

در راستای افزایش فضاهای فرهنگی و تفریحی در جزیره کیش، پارک گلستان در منطقه سفین و فاز دوم پارک شهر با حضور پر شور کیشوندان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پارک گلستان، عصر روز پنجشنبه 22 بهمن ماه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونانشان، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، حاج یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن، مدیران محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین با حضور جمع کثیری از بومیان خونگرم جزیره کیش همراه با تقدیر از تلاش های دکتر مونسان و اجرای آیین های شاد سنتی، بومی و محلی در جزیره کیش افتتاح شد.

بنابراین گزارش، این پارک در مساحت17447 متر مربع با امکاناتی از جمله زمین های ورزشی و تفریحی فوتبال، اسکیت و همچنین المان های متنوع و وسایل بازی، کافی شاپ و فضای سبز در ضلع جنوبی منطقه سفین و در دل منطقه بومی نشین افتتاح شد.

همچنین فاز دوم پارک شهر در زمینی به مساحت چهار هکتار و با امکانات تفریحی و ورزشی از جمله زمین بدمینتون، والیبال، فوتسال چمن، بسکتبال،اسکیت، فضای بازی برای کودکان، آلاچیق های خانوادگی و همچنین بزرگ ترین آمفی تئاتر روباز در کیش به بهره برداری رسید.

گفتنی است، این پارک ها به منظور ایجاد فضایی شاد و پرنشاط جهت رفاه حال ساکنان و گردشگران جزیره کیش احداث شد.