با حضور رئیس شورای عالی استانها؛

هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل در کیش آغاز به کار کرد

هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل با حضور رئیس شورای شهر تهران و مدیران و شهرداران کشور در محل نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل با حضور رئیس شورای شهر تهران و جمعی از مدیران و شهرداران کشور، عصر شنبه 27 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل نیز در حاشیه افتتاحیه این مراسم، از حضور بیش از 100 غرفه از فعالان حوزه شهرداری ها در این نمایشگاه خبر داد و در این باره گفت: این نمایشگاه در دو حوزه فعالان بخش خدمات و مدیریت شهری و فرصت های سرمایه گذاری فعال است زیرا امسال علاوه بر شرکت هایی که به ارائه کالا و خدمات می پردازند، برای نخستین بار شهرداری ها امکان عرضه فرصت های گردشگری خود را با همکاری سازمان میراث فرهنگی و شورای عالی استان ها به دست آورده اند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تاکید بر امکان جذب سرمایه گذار توسط شهرداری ها و تعامل با بخش خصوصی در سمت دیگر است لذا بخش های گردشگری در این نمایشگاه به شکلی پررنگ حضور دارند.

دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل حضور شرکت های دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه را از جمله محورهای مهم این دوره خواند و گفت: شرکت های دانش بنیان زیادی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند زیرا این بخش ها جزء محورهای اصلی نمایشگاه به شمار می روند.

الله وردی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها همیشه از حامیان پارک های علمی و فناوری هستند لذا طرح هایی در این حوزه صورت می پذیرد که قابلیت عرضه به سرمایه گذاران و رشد و توسعه شهری را داراست که در این دوره به صورت پررنگ وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این نمایشگاه ، همایش شهر ایده آل نیز 28 و 29 آذرماه در مرکز همایش های بین المللی برگزار می شود.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل  تا 30 آذرماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپاست لذا علاقمندان می توانند از ساعت 18 الی 22 به بازدید از این بخش بپردازند.