هفتاد ودومین جلسه شورای اداری درکیش برگزار شد

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت های گمرک وآمادگی کیش برای برگزاری انتخابات در جلسه شورای اداری مطرح وبررسی شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دراین نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه و روسا ومدیران ارگانها، ادارات ونهادهای نظامی وانتظامی جزیره کیش برگزار شد وضعیت گمرک کیش، آمادگی جزیره برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان  به عنوان دستورجلسه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر مونسان با اشاره به موضوع انتخابات به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای ملی از همه بخش ها خواست دراین خصوص با دست اندرکاران برگزاری همکاری کنند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی وتبلیغات بر ضرورت همکاری صداوسیما ولزوم تامین نظم و امنیت انتخابات توسط دستگاههای نظامی وامنیتی تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از همه بخش ها خواست بدون هرگونه جانبداری دربرپایی انتخاباتی پرشور وسالم بکوشند.

وی درادامه درخصوص همکاری برای برگزاری این رویداد ملی اعلام آمادگی کرد وگفت: باتوجه به نقش بخشداری ها دربرگزاری انتخابات، اعتباری برای این موضوع درنظر گرفته شده است تا پاسخگوی نیازهای بخشداری دربرگزاری انتخابات باشد، سازمان منطقه آزاد کیش نیز برای برپایی باشکوه تر این رویداد ملی همکاری می کند.

گفتنی است دراین نشست رییس گمرک وبخشدار کیش به ترتیب گزارش هایی از وضعیت گمرک جزیره و اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات ارائه کردند.

ایجاد سامانه جامع گمرک با هدف کاهش بروکراسی واتلاف وقت  از جمله  موارد مورد اشاره رییس گمرک بود که باعث تسهیل وتسریع امور گمرکی شده است.

بخشدار کیش نیز دراین جلسه از استقرار 16 شعبه ثابت وسیار اخذ رای درجزیره کیش و3 شعبه درجزایر لاوان وهندورابی خبرداد.

همچنین درپایان این جلسه ریاست بیمارستان کیش گزارشی از اقدامات انجام شده برای پیشگیری از بیماری آنفلوانزا ارائه کرد.

براساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درشهریورماه امسال 200 نفر از افراد درمعرض خطر درجزیره کیش درمقابل این بیماری واکسینه شدند که این امر باعث کاهش فراگیری آنفلونزا درجزیره کیش شده است.