هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در کیش گشايش يافت

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در کیش روز سه شنبه پنجم اسفند در کیش گشایش يافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در اين نمایشگاه بیش از 90 شرکت داخلی و 11 شرکت خارجی  در محل سالن نمایشگاههای بین المللی کیش و در فضایی بالغ بر 9 هزار متر مربع فعاليت ها و خدمات خود را ارائه كرده اند.

در این نمایشگاه فعالان صنعت گردشگری از ایران و کشورهای مالزی ، ترکیه و کرواسی دستاوردها و ظرفیت های خود را در زمینه های گردشگری الکترونیک، هتلداری و صنایع وابسته ، خطوط هواپیمایی، تجهیزات و لوازم سفر ، جاذبه ها و رویدادهای گردشگری، مناطق آزاد ، اکوتوریسم، گردشگری سلامت، مبلمان و دکوراسیون هتل ها و موسسات مالی و اعتباری و بانک ها در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

قرعه کشی سفرهای رایگان داخلی و خارجی و ارائه بلیط جشنواره های جانبی و جنگ های شبانه که همزمان با این نمایشگاه در کیش برگزار می شود، از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بازدیدکنندگان هشتمین نمایشگاه گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته است.

در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کیش نیز 150 شرکت و غرفه از 31 استان کشور و یک شرکت تولید صنایع دستی از کشور قزاقستان دستاوردهای خود را ارائه نموده اند.

همچنین در این نمایشگاه 38 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی از جزیره کیش در 24 غرفه تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تا روز هشتم اسفند میزبان علاقه مندان خواهد بود.