هشتمین جشنواره بهار در بهار جزیره کیش آغاز شد

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هشتمین جشنواره بهار در بهار آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جشنواره با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران سازمان با هدف ارائه صنایع دستی و تولیدات بانوان کار آفرین جزیره کیش آغاز شد.

در این جشنواره که  در دروازه کرمان باغ راه ایرانی کیش از 16 تا 25 اسفند در حال برگزاریست با عرضه محصولات خانگی تولید شده توسط  بانوان کار آفرین و اجرای برنامه های متنوع خانوادگی در یک فضا شاد و پر نشاط، شهروندان و گردشگران کیش نوروز زود هنگامی را در هوای بهاری جزیره تجربه می کنند.

انواع شیرینی های خانگی، آجیل، غذاهای محلی، پوشاک محلی، هنرها و صنایع دستی از شهرهای های مختلف کشور از جمله  محصولات ارائه شده در غرفه های این جشنواره است که با قیمت های مناسب به خریداران عرضه می شود.

همچنین عرضه کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف 50 درصدی، حضور کارشناسان سلامت و بهداشت در غرفه توسعه سلامت کیش و ارائه راهنماییهای بهداشتی، غرفه های بازی و سرگرمی برای کودکان و غرفه بهزیستی کیش از بخش های جالب این جشنواره است.

جشن شبانه نیز هر شب با حضور هنرمندان مطرح کشور با برنامه های متنوع و شاد برای کودکان و بزرگسالان  برگزار می شود.

این جشنواره در نخستین شب برگزاری، با حضور پر شور خانواده ها و استقبال گسترده شهروندان وگردشگران مواجه شد و تا پاسی از شب علاقمندان از محصولات و خدمات ارائه شده در جشنواره بهار در بهار بهره مند شدند.

این جشنواره به همت امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شده و همه روزه از ساعت 17 پذیرای علاقمندان است.