هدیه تله کیش به ساکنان به مناسبت روز کیش

شرکت توسعه ارتباطات و فن آوری اطلاعات کیش (تله کیش) به مناسبت "20 آبان روز کیش " هدایای ارزنده ای به ساکنان جزیره کیش اهدا می کند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، مدیرعامل تله کیش گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر مراسم 20 آبان (روز کیش) و در راستای هوشمند سازی جزیره کیش طرح های ارزنده ای به ساکنان جزیره کیش ارائه می شود.

محسن بهداری افزود: ارائه یک سیم کارت دائمی به عنوان هدیه به ساکنان که تاکنون سیم کارت تله کیش را دریافت نکرده اند از جمله هدایایی است که به مناسبت 20 آبان (روز کیش) اهدا خواهد شد.

وی گفت‌: ثبت نام این نوع سیم کارت هدیه، به صورت غیر حضوری و از طریق پورتال تله کیش از 15 آبان آغاز و ارائه سیم کارت به صورت حضوری در 20 آبان انجام می شود.

مدیر عامل تله کیش همچنین خاطرنشان ساخت: ارائه اعتبار هزار تا پنجاه هزار تومانی به صورت هدیه به ساکنان کیش که سیم کارت تله کیش را دارا هستند، این هدیه تحت عنوان شادباش از طریق شماره گیری کد دستوری #*934*4  انجام خواهد شد.

به گفته بهداری، راه اندازی تجاری اپلیکیشن شبکه اجتماعی اشتغال زایی در راستای دیجیتال کردن فرآیندهای کاریابی و ارائه خدماتِ با کیفیت که با هدف هوشمند سازی جزیره کیش بوده و در شرایط کنونی به لحاظ اقتصادی می‌تواند باعث بهبود وضعیت معیشت جامعه کیش شود.

یادآور می‌شود به مناسبت روز کیش (20 آبان) در سراسر جزیره کیش این روز گرامی داشته می‌شود و ده‌ها برنامه هنری، فرهنگی، ورزشی و افتتاح برخی طرح های عمرانی به اجرا در خواهد آمد.