با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛

نشست هماهنگی برنامه های نوروزی کیش

برپایی نوروزی متفاوت وخاطره انگیز برای شهروندان وگردشگران تاکید دکتر مونسان درنشست هماهنگی برنامه های نوروزی کیش بود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست هماهنگی برنامه های نوروزی کیش که با حضور دکتر مونسان، معاونان ومدیران سازمان وشرکت های تابعه برگزار شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش درایام نوروز باید محیطی  شاد و مفرح برای خانواده ها باشد و برای تمام سنین و سایق برنامه پیش بینی شده باشد.

وی افزود: رضایتمندی گردشگران و شهروندان از کیفیت برنامه ها و خدمات از مهمترین اولویت هاست و نظارت برنرخ کالاها و خدمات نیز از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه مسئولان باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد حس پویایی ونشاط دربرنامه ها را از محورهای اصلی برنامه ریزیها عنوان کرد وگفت: برای تمامی مسیرها و خیابانها باید به صورت هدفمند برنامه های گردشگری و ایستگاههای خدمات رسانی در نظر گرفته شود تا گردشگران درهمه مدت سفر خود به کیش از این برنامه ها بهره مند شوند.

نصب المانهای جدید، اجرای برنامه های با کیفیت، متفاوت ومتنوع نسبت به سالهای گذشته از دیگر موارد مورد تاکید دکتر مونسان دراین جلسه بود.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه قیمت بلیت های هواپیمای کیش با نظارت شدید با نرخ دولتی عرضه می شود افزود: در برنامه ریزهای نوروزی باید از تمام پتانسیل های کیش استفاده شود و به منظور جلوگیری از ازدحام دریک مسیر بخش زیادی از برنامه ها به غرب جزیره منتقل شود تا علاوه بر معرفی امکانات غرب جزیره و تمرکز در دسترسی برای شهروندان وگردشگران، تردد نیز در دیگر مسیرها تسهیل شود.

وی درپایان از برگزاری این جلسات به صورت هفتگی خبرداد وگفت: به منظور هماهنگی بیشتر و برگزاری با کیفیت برنامه ها، معاونان ومدیران موظفند هرهفته درجلسات پیشنهادها و برنامه های خود را برای نوروز به منظور بررسی و تبادل نظر مطرح کنند.