نشست معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با هیات عمانی

توسعه روابط اقتصادی و گردشگری، موضوع نشست معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با هیات عمانی بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حضور موفق سازمان منطقه آزاد کیش در هشتمین نمایشگاه گردشگری سلامت عمان و ظرفیت های خوب اقتصادی، گردشگری و درمانی جزیره کیش هیاتی از فعالان اقتصادی و گردشگری عمانی را به جزیره کیش کشاند.

این هیات در سفر خود به جزیره کیش صبح روز شنبه 14 مهر با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.

در این دیدار دکتر محمدرضا سعیدی با معرفی جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی جزیره کیش در خصوص ظرفیت های اقتصادی این منطقه آزاد با فعالان اقتصادی و گردشگری عمانی گفت و گو کرد.

وی با بیان اینکه جزیره کیش به دنبال نگاه نو و خلاقانه در بخش های اقتصادی و گردشگری است گفت: صنعت هتل سازی، گسترش حمل و نقل هوایی و زیرساخت های حمل و نقل دریایی، توسعه صنایع با ارزش بالا و حجم کم، گسترش کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های دیجیتال و فعالیت بورس بین الملل با پایه ی ارزی از موضوعاتی است که می تواند بستری برای همکاری و تعامل دو طرف باشد.

در این نشست اعضای هیات عمانی نیز از آمادگی برای همکاری همه جانبه با جزیره کیش خبر دادند و از جزیره کیش به عنوان منطقه ای زیبا با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری یاد کردند.

گفتنی است در پایان این نشست هیات عمانی در خصوص حضور در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 که 30 مهر تا 3 آبان 97 برگزار می شود اعلام آمادگی کردند.