نشست فعالان اقتصادي وبازرگانان امارات با دکتر مونسان

تعدادي از فعالان اقتصادي و بازرگانان امارات در نشستی با دکتر مونسان فرصت هاي سرمايه گذاري دركيش را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در پي سفر اخير دكتر مونسان به امارات و دعوت از سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي و همچنين تجار و بازرگانان ايراني مقيم اين كشور براي فعاليت و سرمايه گذاري در جزيره كيش، يك هيئت هفت نفره از تجار و بازرگانان امارات براي بررسي موقعيت و فرصت هاي سرمايه گذاري كيش به اين منطقه سفر كردند.

اين گروه از مسئولان و سرمايه گذاران یکی از شركت های خارجی فعال در زمينه جت هاي خصوصي بودند كه در نشستي با دكتر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و معاونان و مديران اين سازمان، شرايط آغاز همكاري و تعامل گسترده با سازمان منطقه آزاد كيش و استفاده از امكانات پيشرفته فرودگاه بين المللي كيش را بررسي كردند. استفاده از فضا و تجهيزات فرودگاهي، بهره مندي از خدمات فني مهندسي، عمليات پشتيباني، ساخت آشيانه هاي ويژه و برقراري پرواز جت هاي خصوصي به سرزمين اصلي و ارائه خدمات به شركتهاي خصوصي و افراد علاقمند در اين حوزه از جمله موارد مطرح شده در اين ديدارها بود.

لازم به ذكراست فعالان اقتصادي امارات عربي متحده در سفر به كيش و بازديد از بخش هاي مختلف جزيره، ضمن ابراز شگفتي از پيشرفت و توسعه جزيره كيش و تنوع امكانات و توانمندي هاي منطقه، آمادگي خود را براي سرمايه گذاري و فعاليت در جزيره كيش اعلام كرده و اذعان داشتند تا پيش از سفر به كيش از فرصتهاي سرمايه گذاري و پتانسيل هاي بالقوه اين منطقه بي اطلاع بودند.

بندرگاه هاي تجاري و مسافري، چندين طرح عمراني و گردشگري، پايانه جديد و ساير بخش هاي فرودگاه بين المللي و پارك ها و معابر جزيره كيش از جمله بخش هايي بود كه سرمايه گذاران ايراني مقيم امارات در اين سفر از آن بازديد كردند.