نشست خبرنگاران عمانی با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

هیات 10 نفره خبرنگاران عمانی با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد و اهداف جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به تبیین فعالیت های تجاری و بازرگانی فعالان اقتصادی جزیره کیش پرداخت.

مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از برقراری پرواز بین جزیره کیش و کشور عمان گفت: برقراری این پرواز می تواند بستر مناسبی برای مراودات تجار و بازرگانان کیش با عمان باشد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه های مشترک در حوزه های اقتصادی و تجارت افزود: نزدیکی سیاسی و فرهنگی دو کشور، می تواند زمینه خوبی برای ارتقاء بخش اقتصادی و مراودات بازرگانی بین جزیره کیش و مسقط باشد.

در این نشست هیات رسانه ای عمانی نیز با طرح سوال و گفت و گو با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نسبت به تهیه خبر و گزارش برای انعکاس در روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی عمان اقدام کردند. گفتنی است تیم 10 نفره خبرنگاران عمانی با هدف معرفی جاذبه های جزیره کیش در سفری سه روزه از اماکن گردشگری، تاریخی، تفریحی و بازارهای کیش دیدن کردند.