با هدف رونق بیشتر گردشگری کیش؛

نرخ بلیت هواپیمایی کیش در مسیر کیش - تهران کاهش یافت

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نرخ بلیت رفت و برگشت پروازهای هواپیمایی کیش در مسیر کیش – تهران - کیش کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: در جهت تحقق رونق بیشتر گردشگری کیش و با دستور دکتر انصاری لاری نرخ بلیت رفت و برگشت پروازهای کیش ایر در مسیر کیش – تهران – کیش از 530 هزار تومان به 451 هزار تومان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه 40 درصد از صندلی های این ایرلاین تا پایان هفته آینده، در راستای تثبیت قیمت ها و افزایش عرضه بلیت، از چارتر کنندگان پس گرفته می شود افزود: کاهش نرخ بلیت در این مسیر که پر ترددترین مسیر هواپیمایی جزیره کیش است، با هدف رونق کیش و ارایه تسهیلات سفر برای گردشگران به این منطقه با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش کاهش یافته و این کاهش از 13 آبان ماه جاری اعمال می شود که تا پایان سال تحت هیچ شرایطی افزایش نخواهد یافت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: نرخ اعلام شده در ایام شلوغی نیز بدون تغییر خواهد بود تا با ایجاد رقابت بین ایرلاین ها از افزایش قیمت پروازها جلوگیری شود، ضمن اینکه این کاهش نرخ تاثیری در کیفیت خدمات این شرکت هواپیمایی نخواهد داشت.

کاپیتان جدیدی همچنین از ارائه تخفیف به شهروندان با ارائه کارت کیشوندی خبر داد و افزود: شهروندان جزیره کیش دارای کارت کیشوندی چنانچه 72 ساعت قبل از زمان پرواز با مراجعه به دفاتر هواپیمایی کیش نسبت به خرید بلیت در مسیر کیش – تهران یا بالعکس اقدام کنند، می توانند بلیت رفت و برگشت کیش- تهران را با تخفیف دریافت کنند که این نرخ با تخفیف کیشوندی 418 هزار تومان است. 

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش، در حال حاضر دارای 14 فروند هواپیما شامل دو فروند ایرباس 321، دو فروند ایرباس320، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر 100 است.