فرصتي براي جهاني شدن ايده هاي ايراني

نخبگان و ایده پردازان بزرگ ایران و جهان در همایش بین المللی «تدکس کیش» حضور پيدا مي كنند

نخبگان ، صاحبان ایده ، دست اندرکاران کسب و کارهای موفق اجتماعي و ایده پردازان بزرگ ایران و جهان در همایش بین المللی «تدکس کیش» حضور پيدا مي كنند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در اين همایش بين المللي بيش از 25 سخنران برجسته از ایران و ديگر کشورهای جهان از جمله آمریکا، کانادا، چین ، فرانسه ، انگليس ، آفريقاي جنوبي و استرالیا با موضوعاتي مانند  کسب و کار، فناوری های جدید و نوين مانند چاپ هاي سه بعدي ، تغییرات اجتماعی تأثیر گذار، توسعه ی پایدار، طراحی و هنر و جاده ابريشم نوين سخنرانی خواهند کرد.

در این همایش، صاحبان کسب و کارهای موفق اجتماعی که نفع مالی یا معنوی فعالیت شان به طور مستقیم یا غیر مستقیم به جامعه می رسد و یا نو آوران نوپا که تنها ایده ای خلاقانه و طرحی برای پیاده سازی در ذهن دارند شرکت می کنند و کار آفرینانی که به دنبال سرمایه گذار هستند یا نیاز به آموزش هایی در خصوص چگونگی مدیریت و توسعه کسب و کار دارند از برنامه های آن بهره مند می شوند.

شایان ذکر است تدکس کیش، رویدادی چهار روزه با مضمون " آستانه تحول" است که روزهای 28 و 29 فروردین به کنفرانس اصلی اختصاص دارد و در روزهای قبل و بعد از آن نیز، کارگاه های تخصصی متنوعی با موضوعاتی چون کارآفرینی با حضور سخنرانان اين همايش بين المللي برگزار مي شود.

برندگان جایزه تدکس کیش در سه حوزه شركت هاي نوپا، شركت هايي كه نفع مالی یا معنوی براي جامعه دارند و جوانان نوآور با ايده هاي نوين و داراي طرح اجرايي که اسامی آنها طی برگزاری همایش اعلام خواهد شد، در دوره یک تا سه ماهه شتاب دهنده های (Startup)  کسب و کار داخلی و خارجی شرکت می کنند.

در اين همايش بين المللي رؤسای دانشگاه های داخل کشور و چند سخنران و مهمان عالی رتبه از خارج از کشور نيز حضور خواهند داشت.