میهمان نوازی گرم هواپیمایی کیش در نوروز 97

شرکت هواپیمایی کیش در نوروزی 97 با ارائه خدمات متفاوت، لحظات شاد و مفرحی برای مسافرانش فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت هواپیمایی کیش که همواره در تلاش است با ارتقاء خدمات دهی به مسافران، سفری آرام، امن و خاطره انگیز برای مشتریانش رقم زند در نوروز امسال اقدامات جالب توجهی با هدف مشتری مداری و تکریم مسافران انجام داده است.

مسافران نخستین پرواز ورودی به کیش درسال 97 با اقدام جالب توجه هواپیمایی کیش غافلگیر شدند. در لحظه ای که مسافران پس از پیاده شدن از هواپیما وارد ترمینال ورودی فرودگاه کیش شدند با اجرای آیین های شاد و خوشامدگویی گروهی از میهمانداران کودک که ملبس به لباس فرم هواپیمایی کیش هستند مواجهه شدند و پس از آن وقتی برای دریافت بار خود به نقاله بار مراجعه کردند برروی نوار نقاله چمدانهایی حاوی هدیه به نام تمامی مسافران از سوی شرکت هواپیمایی کیش قرار داشت که شادی مسافران را در بدو ورود به کیش دوچندان کرد.

تیم مهمانداران کودک هواپیمایی کیش در ایام نوروز از تمامی مسافران این شرکت استقبال می کنند و به همراه دیگر گروههای هنری مراسم  زیبایی را برای خوشامدگویی به گردشگران در فرودگاه بین المللی کیش به نمایش می گذارند.

گرامیداشت 36 امین سالگرد ازدواج دو مسافر شرکت هواپیمایی کیش که در لحظه ورود به جزیره کیش با برگزاری این مراسم غافلگیر شدند اقدام زیبای دیگری در جهت مشتری مداری، تکریم گردشگران و خانواده ها بود که به همت شرکت هواپیمایی کیش انجام شد.

همچنین پذیرایی از مسافران با ارائه منو برای انتخاب غذای مورد علاقه که با حسن خلق میهمانداران همراه است از دیگر اقداماتی است که توسط این شرکت هواپیمایی به گردشگران نوروزی کیش ارائه می شود.