مهدي شيخ:

مونسان قطعا در ميراث فرهنگي ميتواند كار آمد باشد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است كه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سازمانی است که دایره فعالیت وسیعی دارد و لذا مدیری آشنا یه اقتصاد، صنعت و فرهنگ ميخواهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مهدی شیخ تصریح کرد: منطقه آزاد کیش نمونه ای بسیار کوچک از ظرفیت بزرگ گردشگری در کشور است که توسعه ی آن در سالهای اخیر نشان دهنده  عملکرد مدیریت توانمند آن است که در سطحی برزگتر در سازمان میراث فرهنگی میتواند کار آمد باشد.
وی افزود: ظرفیت های فرهنگی و ترویج و توسعه ی ارزشهای غنی ایرانی با تمدنی کهن و قدیمی، ابنیه و فضاهای خوب گردشگری و توریستی، اقلیم متنوع و زیبا و همینطور صنایع دستی گوناگون و زیبا بخشی از ظرفیت هایی است که در کشور ما وجود دارد که مونسان با توجه به سابقه ی خود میتواند از آن بهره کافی را به نفع کشور ببرد.
نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: در عرصه گردشگری و میراث فرهنگی ما حرف های زیادی داریم و می توانیم قطب صنعت گردشگری در منطقه باشیم و قطعا اکثر کشور های منطقه و آسیا ظرفیت هایی نظیر کشور ما را دارا نمیباشند لذا به کار گیری مدیري کار آمد در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است و ما انتخاب اخیر رئیس جمهور را به فال نیک می گیریم.