معرفی فرصت های سرمایه گذاری كيش در نمایشگاه املاک و مستغلات تهران

شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با حضور در سومين نمایشگاه املاک و مستغلات تهران توانمندي ها و فرصت هاي سرمايه گذاري كيش را معرفي مي كند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایشگاه از سه شنبه 4 اسفند با هدف معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور، جذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی براي توسعه صنعت ساختمان سازي و معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده است .

در اين نمايشگاه شرکت‌های ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی ها و مشاوران مسکن، طراحان و مهندسان جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی خود را در زمینه انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین ترین سیستم‌های ساخت و ساز را در معرض ديد علاقمندان قرار داده اند. شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نيز با شركت در اين نمايشگاه قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری جزيره كيش، طرح هاي نوين معماري، استاندارد سازي صنعت ساخت و ساز و پروژه هاي مهم و مطرح جزيره كيش از جمله محور ویژه کیش را به شركت كنندگان و بازديد كنندگان معرفي مي كند.

معرفی املاک و مستغلات قابل واگذاری سازمان منطقه آزاد و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از جمله پروژه های رویای کیش، مجتمع خدماتی میر مهنا و پروژه های مشارکتی و اطلاع رساني در خصوص روند برگزاری مزایده واگذاری اراضی، از دیگر اهداف شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش براي حضور در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا جمعه 7 اسفند در تهران برپاست.