معامله ۵۰۱۳ تن کالا در بورس كالای منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد انزلی - در معاملات هفتگی منتهی به ۲۵ دی ماه جاری تالار اختصاصی بورس كالای منطقه آزاد انزلی۵ هزار و۱۳ تن كالا معامله شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، ارزش این حجم معامله كالا در بورس كالای منطقه آزاد انزلی كه مشتمل بر محصولات شیمیایی تولیدی مجتمع های پتروشیمی كشور است در حدود ۴۳ میلیارد ریال است.

4 میلیون و 4هزار تن اوره پتروشیمی كرمانشاه با ارزش ریالی بیش از ۳۹ میلیارد ریال، جوش شیرین تولیدی پتروشیمی شیراز به میزان ۱۰۰ تن كه ۱ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال خرید و فروش شد، ۹۲۰ تن اسید سولفوریك تولید شده در پتروشیمی رازی با قیمت ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال و آخرین محصول نیز ۱۱ تن دی اتانول آمین كه در پتروشیمی شیراز تولید و ۴۸۶ میلیون ریال خرید و فروش شد، مجموع محصولات معامله شده از سوی شركتهای فعّال در تالار اختصاصی بورس كالای این منطقه در هفته منتهی به ۲۵ دی ماه جاری را شامل می شود.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی از صاحبان صنایع و تولید كنندگان فعال در استان گیلان برای بهره گیری از مزایا، معافیتها و تسهیلات این منطقه به منظور تأمین مطمئن، كم هزینه تر و بدون واسطه مواد اولیه از طریق تالار اختصاصی بورس كالای منطقه دعوت می نماید.

انزلی