معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش در آيين آغاز فستيوال طلايي؛

مشاركت بيش از پيش بخش خصوصي رويكرد اصلي گردشگري كيش

در مراسم آغاز فستيوال طلايي كيش عليرضا قائديان از مشاركت بيش از پيش بخش خصوصي در تصميم گيريها، برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي گردشگري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، فستيوال طلايي كيش شامگاه ١٧ بهمن در مراسمي با حضور معاون گردشگري  سازمان منطقه آزاد كيش، مشاور بازرگاني مديرعامل سازمان ، روساي جوامع، اصناف وبازاريان، مديران ادارات ونهادها وفعالان بخش خصوصي آغاز شد.

در اين مراسم عليرضا قائديان با تاكيد بر اينكه رويكرد اصلي گردشگري سازمان مشاركت بيش از پيش بخش خصوصي در تصميم گيريها، برنامه ريزيها و اجراي برنامه هاست گفت: تعريف فرصت ها و ظرفيت هاي جديد گردشگري از مهمترين بسترهاي جذب گردشگران همراه با افزايش رضايتمندي است.

قائديان افزود: فعاليت مستمر بخش خصوصي از ضروريات توسعه گردشگري در جزيره كيش است و يكي از شيوه هاي مدرن فعاليت براي موفقيت در صنعت گردشگري استفاده از فناوريهاي آي تي است كه در جزيره كيش هم با توجه به فعاليت شركت تجارت الكترونيك پارسيان زيرساخت هاي خوبي براي بهره گيري از اين ظرفيت فراهم است.

وي در پايان ضمن تقدير از همه فعالان بخش خصوصي و دولتي كه دست اندركار برگزاري اين جشنواره هستند بر لزوم همكاري هر چه بيشتر همه بخش ها براي ميزباني شايسته از گردشگران نوروزي تاكيد كرد.

مشاور بازرگاني مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش هم در اين مراسم با تشريح نحوه عملكرد فستيوال طلايي و جذب گردشگران با ارائه انواع تخفيف ها گفت: ايجاد مزيت در ايام خلوتي كيش مي تواند راهكاري براي جذب گردشگران باشد اما اين موضوع مستلزم مشاركت بخش خصوصي است.

سادات نجفي افزود: ايجاد جاذبه هاي جديد و استفاده از روشهاي موفق گردشگري مي تواند به خلق رويكردهاي نوين منتهي شود و با توجه به تسهيلاتي كه به همت مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با افزايش مدت مجوزهاي اقتصادي، بخشودگي جرايم و حذف بروكراسي هاي اداري در حال انجام است شرايط مناسبي براي انسجام فكري و اجرايي فراهم شده تا با همكاري بخش هاي خصوصي و دولتي شاهد تحول در گردشگري جزيره كيش باشيم.

گفتني است فستیوال طلایی خرید كيش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ستاد جشنواره ها، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جامعه بازاریان از 14 بهمن تا 20 فروردین با ارائه تخفيف هاي ويژه برگزارمي شود.

در اين فستيوال گردشگران مي توانند در مبادی ورودی جزیره  کیش كارت هاي اعتباري مربوط به فستيوال را دريافت كنند و با شارژ اين كارت هاي اعتباري در كانترهاي مبادي ورودي و يا دفاتر عرضه خدمات گردشگري، ضمن خريد با تخفيف از مراكز تفريحي، پذيرايي، گردشگري و غرفه هاي مراكز تجاري كه عضو فستيوال هستند امتياز شركت در قرعه كشي فستيوال را بدست آورند.

يك دستگاه آپارتمان در برج هاي طلايي كيش به ارزش ٦ ميليارد ريال، دو دستگاه خودری داستر، و ٥٩٩ كارت خريد به ارزش ٢ ميليون ريال جوايز فستيوال طلايي كيش است كه به قيد قرعه به دارندگان خوش شانس امتياز در فستيوال كيش اهدا مي شود.