مستند کیش، از ماهی تا ماه مروری برروند توسعه کیش در گذر تاریخ

مجموعه مستند کیش، از ماهی تا ماه مسیر توسعه کیش را در سالهای گذشته به تصویر می کشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مجموعه مستند کیش، از ماهی تا ماه روایتی است از تاریخ جزیره کیش پس از پیروزی انقلاب اسلامی که در 8 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی مسعود شهیدی و کارگردانی محمد ساطعی در مراحل نهایی فیلمبرداری است.

در این مجموعه با بهره گیری از حضور سرمایه های انسانی این جزیره مرجانی تلاش شده است تا درگفتگو با جمعی از مدیران و سرمایه گذاران این اقلیم زیبا که برای پیشرفت این جزیره عمر و سرمایه خود را هزینه کرده اند روند عمران و آبادانی کیش را در قاب تلویزیون به تصویر در آورند.

گفت و گوی صمیمانه  با دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و ارائه گزارشی از فعالیت های وی در جزیره کیش نیز بخشی از این مجموعه مستند است که از زاویه ای دیگر و با نگاهی تازه مسیر رشد و توسعه جزیره کیش را مطرح می کند.

مستند کیش، از ماهی تا ماه  تصویر عشق و علاقه مردان و زنانی است که نه در پی کسب منافع شخصی بلکه به دلیل ارادت و عرق به وطن تلاش کرده اند تا با جان و دل برای اعتلای این خاک گام بردارند.

نمایش جاذبه های طبیعی کیش، ریشه های فرهنگی و مدیریتی این منطقه آزاد که در بسیاری از بخش ها الگوی دیگر مناطق است و معرفی افراد موثر در رسیدن کیش به جایگاه امروز از دیگر موضوعاتی است که در این مجموعه روایت شده است.