دکتر مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از موسسه ایران:

مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش برگزار می‌شود

دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از موسسه ایران، گفت: در گذشته کارهای خوبی انجام شده، اما همچنان ظرفیت بسیار بالایی در کیش وجود دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وی گفت: در کیش بهانه برای کار نکردن وجود ندارد و زمینه برای کار بیشتر و انعکاس آن در حوزه رسانه فراهم است.

مظفری ادامه داد: حرکت به سمت پروژه‌های خاص، مانند هتل که باید میدان فوتبال داشته باشد و همچنین فضا‌های عمومی، تفریحی و گردشگری طرفدار دارد. توجه داشته باشیم که پروژه‌هایی که اجرا می‌شود باید با‌کیفیت باشد و برای پروژه‌های عمرانی باید از معماران برجسته استفاده شود.

دکتر مظفری با بیان این‌که مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش برگزار می‌شود، افزود: برای هویت کیش باید تعریف داشته باشیم، تا یک فضای شهری ایجاد شود.

وی افزود: یک معرفی خوب باید از کیش برای افراد خاص داشته باشیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند آگاهانه و با شناخت دقیق و درست سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها را دنبال کنند.

مظفری گفت: با توجه به محدودیت زمین اولویت با پروژه‌های عام‌المنفعه است که در مسابقات اعلام می‌شود.

در ادامه این نشست مهدی شفیعی، مدیر موسسه ایران، گفت: آمادگی داریم ایرنا و روزنامه ایران را در کیش احیا کنیم.

وی افزود: برای برنامه نوروز و جشنواره تابستانی و اطلاع‌رسانی پروژه‌ها؛ روزنامه ایران و الوفاق عربی و انگلیسی آماده همکاری هستند.

شفیعی با ذکر این نکته که در حوزه گردشگری صاحب امکانات اطلاع‌رسانی هستیم که در خدمت جزیره زیبای کیش می‌باشد، تأکید کرد: مجموعه ایران را از خودتان بدانید.