با حضور قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛

مراسم معارفه سرپرست شرکت تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش

در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن بهداری به عنوان سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که با حضور قائم مقام سازمان منطقه آزاد کیش و رئيس هيات امناي اپراتور تله كيش برگزار شد داود کرمی ضمن تقدیر از خدمات فرهاد قربانی در طول مدت سرپرستي، با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن بهداری را به عنوان  سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با اشاره به سیاست های دکتر انصاری لاری در خصوص تقویت ساختار مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه با بکار گیری افراد متخصص و متبحر گفت: محسن بهداری با توجه به سوابق تحصیلی در رشته های مدیریتی و فنی و فعالیت های مدیریتی در شرکت های ارتباطی و تلفن همراه، از توانمندی ها و تجارب ارزشمندی برای رشد و توسعه اپراتور تلفن همراه کیش برخوردار است.

به گفته کرمی، تحلیل وضعیت بازار، بررسی سرویس ها و خدماتی که شرکت های فعال در حوزه ارتباطی به مشتریان ارائه می دهند در جهت دستیابی به تکنولوژی های نوین، تبیین برنامه جامع کاری در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و بهره گیری از طرح های نو آورانه و خلاقانه از موضوعاتی است که انتظار می رود به منظور ارتقاء خدمات رسانی اپراتور تله کیش و حضور در عرصه رقابت با دیگر اپراتورهای تلفن همراه مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است محسن بهداری که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته برق با گرایش رمز نگاری و مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه سوئد است پیش از این مدیرکل توسعه محصولات و خدمات اپراتور همراه اول بوده است.

وی سابقه فعالیت 18 ساله به عنوان مدير در حوزه های توسعه محصولات شرکت همراه اول، پروژه نهايي سازي نيازمندي ها و تست سيستم ارتباط با مشتري، پروژه ترابر پذيري، مديریت بخش محصولات و خدمات موبايل باند پهن، رياست اداره نگهداري فني اينترنت همراه اول و عضویت در هيات مديره هاب شيراز را در کارنامه کاری خود دارد و مدیریت چندین پروژه را نیز در این اپراتور مطرح کشور بر عهده داشته است.
همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات فرهاد قرباني در طول مدت سرپرستي، وي طي حكمي به عنوان مشاور قائم مقام مديرعامل و معاون توسعه مديريت سازمان منصوب شد.