مراسم تقدیر از قهرمانان و ورزشکاران کیش برگزار شد

مراسم تقدیر از قهرمانان ، ورزشکاران و پيشكسوتان ورزشي جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در اين مراسم كه روز سه شنبه در مركز همايش هاي بين المللي كيش برگزار شد، از بيش از 200 تن از قهرمانان ، ورزشکاران و پيشكسوتان ورزشي جزیره کیش تجليل شد.

معاون ورزش و آموزش شركت توسعه و سرمايه گذاري كيش طي سخناني در اين مراسم گفت: كيش امروز به نقطه عطف ورزش كشور در دو بعد ورزش همگاني و قهرماني تبديل شده و جايگاه ويژه اي در ورزش كشور را به خود اختصاص داده است.

حسين جلالي افزود: در سال گذشته بسياري از امكانات ورزشي كيش از جمله پلاژ آقايان و بانوان ، استخر المپيك و زمين هاي فوتبال بازسازي و مرمت اساسي شده است.

وي به حضور شايسته ورزشكاران كيش در مسابقات ملي و بين المللي اشاره كرد و تاكيد كرد: حمايت مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش و اعضاي هيات مديره و مديرعامل شركت توسعه و سرمايه گذاري كيش در رشد ورزش قهرماني قابل تقدير است.

در اين مراسم مديرعامل ، مشاور عالي مدير عامل و معاونين سازمان منطقه آزاد كيش و جمعي از مسئولين منطقه آزاد كيش حضور داشتند.

بيش از شش هزار ورزشكار به صورت سازمان يافته در بيش از 30 رشته ورزشي در كيش فعاليت مي كنند كه حاصل تلاش هاي آنان در سال گذشته 65 مدال طلا ، 64 مدال نقره و 56 مدال برنز از رقابتهاي ملي و بين المللي براي ورزش جزيره بوده است.