مراسم اختتامیه رالی خانواده همدلی و همزبانی از مبدأ سمنان تا جزیره کیش برگزار شد

مراسم اختتامیه رالی خانواده همدلی و همزبانی با حضور مسئولان استان سمنان در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، این مراسم از ساعت 20 تا 22 روز یکشنبه 25 بهمن ماه، با حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، استاندار و مسئولان استان سمنان، کانون اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و مسئولان گردشگری تعدادی از استان های کشور در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

بنابر این گزارش، محمد رضا خباز استاندار استان سمنان، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و تشکر از دست اندرکاران طرح و اجرای این رالی، گفت: شما شرکت کنندگان این رالی، در طول مسیر از سمنان به جزیره کیش، شادی و نشاط را به مردم سایر شهرها هدیه دادید.

وی در ادامه از برگزاری رالی خانواده استان سمنان در سطح بین المللی در بهار سال آینده خبر داد.

همچنین در این مراسم استاندار استان سمنان ضمن تقدیر ازعملکرد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در نشستی که مسئولان استان سمنان با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش داشتند، با استفاده از تجربیات ارزنده دکتر مونسان، تصمیمات خوبی برای استان سمنان گرفته شد که به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

در این مراسم محمد شکوه، هنرمند مطرح کشور به اجرای برنامه ای شاد و مفرح پرداخت.

همچنین، در پایان مراسم نیز به 6 خانواده شرکت کننده در رالی از سوی استاندار سمنان جوایز ارزنده ای اهداء شد.

شایان ذکر است، این رالی خانواده با شرکت 50 خودرو در تاریخ 22 بهمن ماه همزمان با روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آغاز شد و با پیام همدلی و همزبانی و با هدف ترویج گردشگری ارزان، روز 25 بهمن ماه در جزیره کیش به پایان رسید.