مديركل جدید صدا و سيماي كيش معرفی شد

مراسم تكريم و معارفه مدير كل صدا و سيماي مركز كيش صبح امروز در محل سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم که با حضور دکتر دارابی معاون امور استان هاي رسانه ملی و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی، روسای سازمان، ادارات و نهادهای جزیره کیش برگزار شد با اشاره به نقش و جايگاه این رسانه در انعكاس فعاليت هاي توسعه اي در كشور و پيگيري خواسته هاي مردمي گفت: مركز صدا و سيماي كيش جزو مراكزي است كه با فعاليت هاي رسانه اي جهاد گونه و در كنار حمايت هاي مسئولان كيش توانسته است كمك خوبي به توسعه همه جانبه كيش كند.

وي با تشكر از فعاليت هاي جهادي محمد قاريان پور مدير كل سابق صدا و سيماي مركز كيش و كاركنان اين مركز در توليد و انعكاس وجهه فرهنگي و مذهبي مردم جزيره كيش گفت: تمام تلاش هاي صورت گرفته در زمان مديريت ايشان با هدف كمك به توسعه جزيره كيش بوده است.

معاون امور استان هاي رسانه ملي، عليرضا نجابت مديركل جديد صدا و سيماي مركز كيش را جزو مديران حرفه اي صدا و سيما توصيف كرد كه در حوزه توليد محتوا و شبكه محوري عملكرد مثبتي داشته است.

امام جمعه جزيره كيش هم در اين مراسم با اشاره به اينكه رسانه ملي دانشگاه بزرگي است كه مي تواند جنبه هاي مختلف جامعه را ارتقا و توسعه دهد و با تشكر از فعاليت هاي شايسته مركز كيش در دوران مديريت ايشان گفت: مديركل سابق صدا و سيماي مركز كيش فردي خدوم و ساعي بود كه مولفه هاي يك مدير اسلامي را دارد.

حجت الاسلام و المسلمين عليدادي بيان كرد: مديركل جديد صدا و سيماي مركز كيش هم فردي توانمند و از خانواده اي اصيل و مذهبي است كه در منطقه اي حساس وظيفه اي خطير بر عهده دارد و می تواند با تعامل سازنده مردم و مسوولان در رشد و توسعه بيش از پيش این جزیره نقش موثری ایفا کند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد کیش با تشكر از خدمات مطلوب صدا و سيماي مركز كيش در دوران محمد قاريان پور گفت: صداوسيماي مركز كيش به معرفي شايسته جزيره كيش كمك بزرگي كرده است.

وی افزود: معرفی فرصت های سرمایه گذاری، روند ایجاد و تکمیل زیر ساخت های لازم، ترغیب سرمایه گذاران برای فعالیت در کیش و تشویق گردشگران برای سفر به این منطقه از مواردی است که سازمان منطقه آزاد کیش همواره از تعامل خوب صدا وسیمای کیش برخوردار بوده است.

مدير كل سابق صدا و سيماي مركز هم در اين مراسم با بيان عملكرد و مسائلي كه در ابتداي حضور خود در مركز كيش وجود داشت گفت: با تلاش جهادگونه كاركنان صدا و سيما و همينطور حمايت هاي امام جمعه كيش و مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش توانستيم بر مشكلات فائق آييم و هم اكنون شرايط خوبي براي فعاليت وجود دارد.

علیرضا نجابت مدیرکل جدید صدا و سيماي مركز كيش هم با قدرداني از مديركل سابق و كاركنان مركز كيش، توليد برنامه هاي جذاب و تاثير گذار و تبديل شبكه كيش به شبكه اي كارآمد را از محوري ترين برنامه هاي خود عنوان كرد.

 نجابت مخاطب محوري و توليد برنامه بر اساس نياز مخاطبان، توليد برنامه هاي تعاملي و افزایش شما مخاطبان بنامه های تولیدی در مركز كيش، تنوع ساختاري برنامه ها، توجه به اوقات فراغت مخاطبان، استفاده بهینه از موسيقي در افزایش و توليد ات موسیقس محور، بهره مندی از تنوع فرهنگی اقوام مختلف ایرانی در ساخت برنامه های اجتماعی، ايجاد بستر لازم براي حضور شبكه هاي ملي و استاني در جزيره و تشكيل اتاق فكر با حضور چهره هاي شاخص و توانمند جزيره براي برنامه سازي را از مهمترين برنامه هاي خود در مركز كيش عنوان كرد.