محور برنامه های مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش اعلام شد

پاکدستی، مردم داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی توانمند، محورهای کاری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش در آیین معارفه خود که با حضور جمع کثیری از شهروندان و مسئولان کشوری و محلی شامگاه 13 آذر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد محورهای کاری خود را اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: برای محقق شدن اتفاقات خوب در جزیره کیش 5 محور اصلی سرلوحه فعالیت های وی و سازمان منطقه آزاد کیش است تا گام های مثبتی در این منطقه برداشته شود. این محورها شامل پاکدستی، مردم داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی توانمند است که در همه امور و برنامه ریزی های سازمان منطقه آزاد کیش سرلوحه و مد نظر قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: اگر این اصول مد نظر قرار گیرد این امکان را خواهیم داشت که در منطقه آزاد کیش در آمد پایدار برای توسعه همه جانبه داشته باشیم و با دستیابی به بازار توسعه یافته مالی، جایگاه واقعی خود را در ترانزیت کالا و گردشگری، به دست آوریم.

دکتر مظفری در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امیدوارم در ادامه راه شهدا منشاء خیر و برکت برای مردم جزیره کیش و منطقه باشم و در فرصتی که به سبب حسن اعتماد رییس جمهور، وزرا، اعضای دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به ویژه دکتر بانک در اختیار بنده قرار گرفته خدمتی شایسته ارائه دهم.

وی افزود: آنچه در این مسئولیت ها مهم است این است که پس از سپری کردن دوره مسئولیت دارای وجدانی آرام باشیم که این وجدان آرام از رضایت مردم نشات می گیرد.

دکتر مظفری با تشکر از تمامی مسئولانی که در ادوار گذشته برای رشد و اعتلای جزیره کیش تلاش کرده اند و ضمن تقدیر از مردمی که سرمایه و زندگی خود را در راه توسعه و رونق کیش صرف کرده اند اظهار داشت: در حکم انتصابی که از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد اعطا شد تمامی موضوعات مهم برای توسعه و آبادانی روز افزون جزیره کیش ذکر شده است که در زمانی مناسب با کمک مردم کیش عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هر تصمیمی که هیات مدیره کیش و دکتر انصاری لاری اتخاذ کرده اند و قطعنامه شده ادامه داده می شود و مواردی نیز بازنگری خواهد شد و در این مسیر کمک و همیاری دبیر شورایعالی مناطق آزاد، استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس ضرورت است.

توسعه گردشگری حلال و سلامت و رشد گردشگری ورزشی در فرصت جام جهانی 2022 قطر در قالب برنامه منسجم با اتکال به خداوند متعال و همراهی مردم و مسئولان از دیگر اهداف مورد اشاره دکتر مظفری بود.

یادآور می شود مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه سه شنبه 13 آذرماه جاری با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد، استاندار هرمزگان، نماینده کیش، لنگه، بستک و پارسیان و جمعی از مسئولان کشوری و محلی در جزیره کیش برگزار شد.