كیش می‌تواند دروازه ورود به صنعت گردشگری و ارزآوری باشد

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کیش می‌تواند دروازه ورود به صنعت گردشگری و ارز آوری باشد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، محمد محب‌خدایی اظهار داشت: نظر به اینکه کیش یکی از مهمترین مناطق گردشگری و یک منطقه آزاد با هدف گردشگری است، دارای پتانسیل‌های بسیاری در این حوزه است و کلا یکی از مقاصد مهم گردشگری به حساب می‌‌آید.

وی افزود: در دنیای امروز صنعت گردشگری یکی از پارامترهای مهم در درآمدزایی برای بسیاری از کشورها است و این صنعت در جهت ارزآوری بسیار مورد توجه و با توجه به موقعیت کشورمان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در جذب توریست و ارزآوری بسیار مهم باشد.

محب‌خدایی تصریح کرد: ما از طریق کیش به عنوان یک منطقه آزاد می‌توانیم دروازه ورود باشیم و به نوعی صنعت گردشگری را فعال کنیم و همچنین می‌توانیم از طریق این صنعت کالا و صنایع دستی تولیدی کشور را به صورت صادرات چمدانی توسط توریسم به نتیجه برسانیم.

وی در خصوص نتایج برگزاری این چنین نمایشگاه‌های گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها برای ما یک فرصت است تا بتوانیم میراث، مناطق و صنایع دستی کشورمان را در راستای جذب توریسم به نمایش بگذاریم و با استفاده از این نمایشگاه پتانسیل گردشگری را بالا برده و فضای خوبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کنیم.

این مسئول تصریح کرد: منطقه آزاد کیش دارای امتیازات بین‌المللی بسیاری است و حضور شرکت‌های صنعتی و گردشگری که فعال هستند می‌‌تواند در این نمایشگاه حائز اهمیت باشد و نتایج مهمی را به دنبال داشته باشد.

محب‌خدایی در پایان تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته مصادف شده با جشن بزرگ گردشگری، که این موضوع در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه می‌تواند مفید باشد.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و هتلداری و صنایع وابسته با همکاری  و حمایت‌های مالی بانک شهر و شرکت شهر آیین 5 الی 8 اسفند 93 در جزیره کیش برگزار می‌شود