كمپينگ هاي چادري كيش آماده پذيرايي از گردشگران نوروزي

كمپينگ هاي چادري جزيره كيش با ارائه خدمات و امكانات رفاهي در دو بخش خانوادگي و مجردي مهياي حضور گردشگران نوروزي است.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، پرهام جانفشان مدير عامل شركت عمران، آب و خدمات كيش از آماده سازي كمپ هاي چادري كيش براي پذيرايي شايسته از گردشگران نوروزي خبر داد و گفت: در نوروز 96 كمپينگ چادري جنب مصلي براي پذيرايي از گردشگراني كه به صورت خانوادگي به كيش سفر مي كنند در نظر گرفته شده است.

اين كمپ به چهار بخش با ظرفيت استقرار 800 چادر تقسيم شده كه در مجموع  ظرفيت برپايي 3200 چادر را داراست. سرويس بهداشتي، حمام، اتاق نگهباني، ايستگاه هلال احمر، انبار ويژه نگهداري پتو و ساير اقلام ضروري و آب شرب از جمله امكانات فراهم شده در كمپ هاي چادري كيش جهت پذيرايي از گردشگران نوروزي است.

در اين كمپ كه ويژه خانواده ها است 1500 چادر شركتي برپا شده است و براي گردشگراني كه علاقمند به استفاده از چادرهاي شخصي خود هستند ظرفيت برپايي بيش از 1700 چادر فراهم است. هزينه اقامت براي چادر هاي شركتي به ازاي هر شب 35 هزار تومان و چادرهاي شخصي 20 هزار تومان است.

همچنين يك كمپ چادري با ظرفيت استقرار 400 چادر نيز براي گردشگران مجرد در محوطه جنب زمين فوتبال مجموعه ورزشي المپيك آماده شده است. در اين كمپ 200 چادر شركتي برپا شده و امكان برپايي 200 چادر شخصي هم فراهم است.

امسال نيز با هدف ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات در كمپينگ هاي چادري در محل استقرار هر كمپ نيز مكان هايي به عنوان سوپر ماركت، رستوران، ميوه فروشي و شيريني فروشي تعبيه خواهد شد تا گردشگران  بتوانند به سهولت اقلام ضروري و مورد نياز خود را تهيه كنند.

كمپ جانبازان و ايثارگران نيز در مدارس دولتي كيش برپا شده و علاوه بر 8 كلاس تعداد 150 چادر نيز جهت پذيرايي شايسته از جانبازان و ايثارگراني كه در ايام نوروز به جزيره كيش سفر مي كنند آماده شده است.

در محل نمايشگاه بين المللي كيش نيز كمپ بحران با ظرفيت برپايي 800 چادر براي پذيرايي از گردشگران در مواقع بارندگي آماده شده است كه 400 چادر شركتي بوده و امكان برپايي 400 چادر شخصي نيز فراهم است.

لازم به ذكر است در ايام نوروز بسياري از هموطنان براي سفر به جزيره كيش مسير دريايي را انتخاب كرده و با خودروي شخصي به كيش سفر مي كنند. برپايي كمپينگ هاي چادري نيز يكي از اقدامات سازمان منطقه آزاد كيش در راستاي فراهم كردن امكانات رفاهي بيشتر براي اين  گردشگران است كه در سال هاي گذشته نيز با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده است.