كمپينگ هاي نوروزي امكان سفر همه اقشار را فراهم مي كند

كمپينگ هاي نوروزي كيش بهترين امكانات را براي اقامت گردشگران پرتعداد كيش كه از اقشار مختلف مردم تشكيل شده اند ، فراهم كرده است.

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش ، جنب و جوش مجدد به كمپينگ هاي چادري كيش بازگشته است و اين مراكز اقامتي چادري توانسته اند در ايام نوروز فرصت بازديد و اقامت هزاران گردشگر ايراني در اين منطقه را فراهم كنند.

يكي از گردشگران نوروزي كه با خودرو به كيش سفر كرده و در كمپينگ چادري جنب مصلاي جزيره كيش اقامت كرده است در خصوص امكانات اين كمپينگ گفت: يكي از مهمترين علل رضايت ما از حضور در اين كمپينگ امنيت و آرامش حاكم در اين محل است كه خوشبختانه با همت كاركنان پرتلاش و با حوصله اين كمپينگ فراهم شده است.

وي كه به همراه خانواده سه نفره خود از شهرستان اراك به كيش آمده است افزود : تعطيلات نوروزي بهترين فرصت سفر خانوادگي است كه متاسفانه بدليل تعداد زياد مسافران و بالا بودن نرخ اتاق هاي هتل براي اقشار كم درآمد ، مشكلاتي در خصوص اقامت پيش مي آيد كه راه اندازي اين كمپينگ ها فرصت استفاده از تعطيلات نوروزي را براي ما نيز فراهم كرده است.

اين گردشگر امكاناتي نظير سرويس هاي بهداشتي ، حمام ،فضا سازي مناسب ، نمازخانه ، پاركينگ خودرو و امكان دسترسي آسان به مواد غذايي با نرخ مناسب را از نكات مثبت اين كمپينگ ها برشمرد و از مسئولان كيش به سبب تامين اين تسهيلات قدرداني كرد.