قرعه كشي الكترونيكي بيست و دومين جشنواره تابستاني كيش

شرکت تله کیش با راه اندازه سامانه پیامکی و استفاده از خدمات اپلیکیشن آی کیش، مراسم قرعه کشی بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش را به روش الکترونیکی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بهداری مدیرعامل شرکت تله کیش در خصوص قرعه کشی بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش گفت: با توجه به اینکه در سال های گذشته فرآیند قرعه کشی در جشنواره تابستانی کیش برای گردشگران و ساكنان كيش به روش دستی در قالب کارت های کاغذی انجام مي شد، امسال در جهت بهره برداری از خدمات نوین الکترونیکی و بستر سازی جزیره کیش به عنوان شهر هوشمند، امكان شرکت در قرعه کشی به صورت الکترونیکی به دو روش ارسال پیامک به سامانه 10000934 و یا مراجعه به اپلیکیشن آی کیش فراهم شده است.

در بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش فرایند برگزاری قرعه کشی در دو بخش برای گردشگران و ساكنان كيش به طور مجزا برگزار می شود. در بخش قرعه کشی برای گردشگران، در طول 50 شب جشنواره، هر شب 15 نفر برای شرکت در قرعه کشی یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی به قیمت 15میلیارد ریال انتخاب می شوند. همچنین هر شب 15 نفر جهت شرکت در قرعه کشی یک دستگاه پژو 206 که در هر هفته برگزار می شود انتخاب می شوند. علاوه بر این هر شب پس از قرعه کشی به 5 نفر بلیت بيزينس ماهان در مسیر تهران-کیش-تهران اهدا می شود.

در بخش دوم قرعه کشی که ويژه ساكنان كيش است، هر شب 3 نفر برنده یک عدد کارت اینترنت 50 گیگابایت 180 روزه تله کیش به همراه جوایز غیرنقدی دیگر می شوند.

وی درباره فرایند نام نويسي گردشگران و ساكنان كيش در قرعه کشی بیست و دومین جشنواره تابستانی اظهار داشت: همزمان با ورود گردشگران به جزیره کیش ضمن ارسال پیامک خوش آمد گویی آدرس لینک برشور اطلاع رسانی بیست دومین جشنواره تابستانی کیش به تلفن همراه گردشگران پیامک می شود.

گردشگران و ساكنان كيش پس از پیامک عدد 1 به سامانه 10000934، با ارسال مشخصات فردی و شماره کارت بانکی عضو شتاب، نام نويسي خود را تکمیل می كنند.

بهداری افزود: روش دیگر برای شرکت در قرعه کشی، نام نويسي از طریق اپلیکیشن آی کیش است که مزیت این روش نسبت به سامانه پیامکی، اين است كه ضمن دریافت 10 امتیاز ویژه، در صورت تکمیل مشخصات فردی نیز 10 امتیاز دیگر به امتیاز گردشگر جهت شرکت در قرعه کشی اضافه خواهد شد.

گردشگران در طول سفر خود به جزیره کیش با خرید از دستگاه های کارت خوان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) می توانند به ازای هر 20 هزارتومان خرید 1 امتیاز کسب کرده و شانس خود را جهت شرکت در قرعه کشی شبانه افزایش دهند.

جهت شرکت در قرعه کشی شبانه و تبدیل امتیاز ها به شانس قرعه کشی، گردشگر می بایست در شبی که قصد حضور در تالار و شرکت در قرعه کشی را دارد، عدد 22 را به سامانه 10000934 ارسال كرده و یا با مراجعه به اپلیکیشن آی کیش در قرعه کشی شركت كنند. همچنین در هر لحظه با ارسال عدد 11 به سرشماره مذکور از میزان امتیاز های کسب شده مطلع شود. شرط شرکت در قرعه کشی ویژه گردشگران داشتن بلیت رفت و برگشت، برگه پذيرش هتل و همچنین همراه داشتن کارت شناسایی معتبر می باشد.