لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور

فجر سپاسی شیراز در خانه مغلوب ملوان انزلی شد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال امید فجر سپاسی شیراز در دیداری خانگی در لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مغلوب تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری یک مسابقه در شیراز آغاز شد که در این مسابقه زرد پوشان فجر سپاسی دست خالی میدان را ترک کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی در لیگ بر‌تر امید، امروز در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار شد که نتیجه نهایی آن پیروزی 2 بر صفر ملوان بر فجر سپاسی بود.

تیم فوتبال امید فجر سپاسی که تنها نماینده استان فارس در لیگ بر‌تر امید کشور است در شرایطی در هفتمین مسابقه خود در خانه تن به شکست داد که حالا از مجموع 7 مسابقه خود 9 امتیاز جمع آوری کرده است.

فجر سپاسی در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های مس کرمان، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، ذوب آهن اصفهان، داماش گیلان، کارون خوزستان، نفت اهواز، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و مس رفسنجان به رقابت می‌پردازد.

نماینده فارس در هفته آغازین این مسابقات در شیراز برابر مس کرمان به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافت و در هفته دوم در اهواز برابر کارون خوزستان با یک گل به پیروزی رسید.

فجر سپاسی در هفته سوم در شیراز برابر فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک متوقف شد و در چهارمین بازی خود در رفسنجان مقابل مس این شهر به نتیجه‌ای مشابه دیدار با فولاد دت یافت.

پنجمین دیدار فجر سپاسی با شکست خانگی این تیم در شیراز برابر سپاهان اصفهان همراه بود اما فجر در هفته ششم در اصفهان، با یک گل ذوب آهن را مغلوب کرد و سرانجام در هفته هفتم برابر ملوان در شیراز شکست خورد.

انزلی