عملیات اجرایی نخستین هتل 7 ستاره کیش آغاز شد

عملیات اجرایی نخستین هتل 7 ستاره جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رییس فراکسیون امید مجلس آغاز شد.

به گزراش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین کلنگ زنی هتل 7 ستاره برج های طلایی کیش با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس فراکسیون امید مجلس، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذران و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با بیان اینکه گردشگری یکی از ابعاد مهم اقتصادی در جزیره کیش است گفت: با تکمیل پروژه ترمینال جدید فرودگاهی، جزیره کیش ظرفیت پذیرش 6 میلیون گردشگر را پیدا می کند و برای جذب این میزان گردشگری باید با حفظ سرمایه گذاران و جذب سرمایه های جدید، ظرفیت های جدید گردشگری در این منطقه آزاد ایجاد شود.

وی در پایان گفت: به منظور ارج نهادن به فعالیت سرمایه گذاران نحوه برخورد با این فعالان بزرگ اقتصادی که دارای طرح های ارزشمند هستند در استقبال و پذیرش به صورت ویژه است تا زودتر به نتیجه و مرحله اجرای پروژه برسند.

به گفته حسین رباتی سرمایه گذار این پروژه، این هتل در زمینی به وسعت 16 هزار مترمربع و در 10 طبقه ساخته می شود و دارای هزار اتاق با استانداردهای هتل های 7 ستاره است.

وی افزود: برآورد هزینه اجرای این پروژه 400 میلیارد تومان است و تا سال 1401 هجری شمسی به بهره برداری خواهد رسید.

بهره گیری از متدهای نوین و مدرن معماری، بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از انرژی خورشیدی، مذاکره با برندهای برتر هتل سازی بین المللی برای فعالیت یکی از این برندها در این هتل و ساخت بر اساس استانداردهای روز دنیا از شاخصه های تمایز این هتل در جزیره کیش است.

گفتنی است در این مراسم دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکتر محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس نیز سخنرانی کردند.