علی خدیور مدال خود را به دکتر مونسان تقدیم کرد

دونده ملی پوش کیش و صاحب عناوین مختلف ملی و بین المللی به پاس تلاشهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مدال طلای مسابقات ترکیه خود را به دکتر مونسان تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی خدیور ورزشکار شایسته جزیره کیش که تا کنون چندین مدال ملی و بین المللی در کارنامه خود ثبت کرده و افتخارات زیادی برای کیش به ارمغان آورده است امروز در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کرد.

د راین دیدار دکتر مونسان با تقدیر از افتخار آفرینی های علی خدیور از وی خواست با توجه به شرایط سنی اش در زمان طلایی باقیمانده برای کسب عناوین قهرمانی تمام تلاش خود را بکار بندد تا در رقابتهای آسیایی و المپیک توانمندیهای خود را به منصه ظهور گذارد.

دکتر مونسان گفت: در خصوص حمایت از ورزشکاران جزیره، سازمان منطقه آزاد کیش همواره حامی ورزشکاران بوده اما نباید حمایت های فدراسیون ها از این ورزشکاران قطع شود به دلیل اینکه این ورزشکاران متعلق به جزیره کیش هستند و نگاه متمولانه به کیش وجود دارد. بلکه باید به گونه ای باشد که همانند دیگر ورزشکاران کشور، ورزشکاران جزیره کیش هم از سوی فدراسیون ها حمایت مادی و معنوی شوند و حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش مزید بر وظایف فدراسیون ها در قبال ورزشکار باعث دلگرمی بیشتر آنان شود.

وی از مسئولان ورزش کیش خواست نسبت به پیگیری این موضوعات اهتمام بیشتری ورزند واز پتانسیل های بخش خصوصی نیز به عنوان حامیان مالی ورزشکاران استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه در خصوص مشکلات ورزشکاران در زمینه اشتغال گفت: وضعیت حمایت از ورزشکاران در کیش مطلوبتر از سایر نقاط کشور است. دغدغه شغل بدلیل حرفه ای نبودن ورزش در کشور ما یکی از مشکلات اصلی ورزشکاران است و نیاز است وزارت ورزش و فدراسیونها از ورزشکاران جزیره کیش نیز همانند دیگر شهرها حمایت کنند با این وجود باز هم در سازمان منطقه آزاد کیش تلاش می کنیم حمایتهای خود را از ورزشکاران افزایش دهیم تا دغدغه های ورزشکاران کم شود.

دکتر مونسان همچنین با تاکید بر توسعه ورزش بانوان و لزوم استعداد یابی در بین بومیان از توسعه ورزشهای ساحلی با توجه به ظرفیت های خوب کیش در این حوزه خبر داد.

علی خدیور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های دکتر مونسان برنامه های آینده خود را برای مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 ژاپن تشریح کرد.

وی با اشاره به تمرینات مستمرش با فردین محمد زاده که مربی وی و از رکورد داران دو میدانی کشور است ابراز امیدواری کرد از این رقابتها با کسب افتخارات جهانی به خانه باز گردد.

علی خدیور در پایان این دیدار مدال طلای رقابتهای ترکیه را به پاس تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در حمایت از ورزشکاران به دکتر مونسان تقدیم کرد.

محمد جاسم پور هم که به اتفاق دو تن از ورزشکاران بومی کیش در این دیدار علی خدیور را همراهی می کردند با اهدای تندیس از طرف خانه بومیان کیش از حمایتهای دکتر مونسان تشکر کردند.

گفتنی است به گفته حسین جلالی معاون ورزش و تفریحات سالم کیش در حال حاضر در جزیره کیش هفت هزار نفر دارای کارت بیمه ورزشی هستند و100 مربی ورزشی نیز در رشته های مختلف فعالیت می کنند.