علی خدیور دونده سرعتی کیش، طلایی شد

علی خدیور دونده ارزنده کیش با دو مدال طلا از مسابقات جایزه بزرگ تهران به کیش بازگشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ تهران جام آسان، روز شنبه هشتم خرداد در استادیوم انقلاب تهران آغاز شد و با مشخص شدن نفرات برتر در مواد مختلف عصر همان روز به پایان رسید. اين مسابقات كه براي انتخاب تيم ملي جهت حضور در مسابقات بین المللی ترکیه و قزاقستان تدارك ديده شده است در بخش آقایان در مواد 100، 200، 400، 800 متر، پرتاب ها و پرش ها برگزار شد.

بنابر این گزارش، علی خدیور دونده نو ظهور کیش که چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مدال برنز شده بود، در این مسابقات خوش درخشید و موفق شد با شکست حریفان خود دو مدال طلای این رقابت ها را کسب کند. وی توانست در دوي 100 متر با زمان 10 ثانیه و 55 صدم ثانيه به عنوان نخست دست یابد در این ماده، سامان دستمرد از كردستان با زمان 10 ثانیه و 84 صدم  ثانيه به مدال نقره رسيد و مهران حسيني از مازندران با زمان 10 ثانیه و 99 صدم ثانیه در جايگاه سوم ايستاد.

همچنین خدیور در دوي 200 متر با زمان 21 ثانیه و 12 صدم ثانيه به عنوان قهرماني رسيد. پس از او سامان دستمرد از كردستان با زمان 21 ثانیه و 18 صدم ثانيه دوم شد و محمدرضا فريدي از قم با زمان 21 ثانیه و 90 صدم ثانيه سوم شد.

لازم به ذکر است، علي خديور در مسابقات قهرماني كشور كه دوم و سوم بهمن سال گذشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، در مسافت 60 متر داخل سالن موفق به كسب عنوان قهرماني شده بود.