عرضه مواد غذایی به شهروندان با قیمت مصرف کننده در تعاونی مصرف کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش

درجهت تامین رفاه شهروندان تعاونی مصرف کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه با عرضه مواد غذایی به قیمت مصرف کننده آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فروشگاه  تعاونی مصرف کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه با حضور سیروس عیدی پور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری رسید.

این فروشگاه که با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است در فضایی به وسعت 700 مترمربع و سه طبقه انواع مواد غذایی و خوراکی، گوشت قرمز و مرغ ، مواد پروتئینی و میوه و تره بار را با قیمت مصرف کننده به شهروندان و کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت های تابعه عرضه می کند.

علاوه برعرضه مواد غذایی با قیمت مصرف کننده ، گوشت قرمز ومرغ نیز به صورت تازه از بهترین کشتارگاههای شهر اصفهان تامین شده وبا قیمت پایینتر از سایر فروشگاههای کیش عرضه می شود.

همچنین میوه وتره بارهم روزانه از شهرهای مختلف کشور تامین وبا قیمتی پایینتر از دیگر فروشگاهها فروخته می شود.

مزیت دیگر خرید از این فروشگاهها تخفیف 6 درصدی به مشتریان است که درحساب مشتری درفروشگاه ذخیره شده و هرزمان که مشتری اعلام کند هزینه خرید از محل این حساب ذخیره پرداخت می شود.

این فروشگاه تعاونی مصرف که علاوه برکارکنان سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت های تابعه به شهروندان نیز خدمات ارائه می کند درجهت کاهش قیمت ها وتامین رفاه مردم راه اندازی شد و افزایش اقلام مورد عرضه دربرنامه این فروشگاه است.

شهروندان می توانند همه روزه از ساعت 8 وسی دقیقه تا سی دقیقه بامداد با مراجعه به آدرس بلوار تهران، خیابان کوشا از تعاونی مصرف کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت های تابعه خرید کنند.