صرفه جویی ارزی یک میلیون دلاری درماه، دستاورد ارزشمند شرکت همانند ساز بافت کیش

شرکت دانش بنیان همانند ساز بافت کیش با تولید محصولات بیولوژیکی و زیستی ماهانه یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، صرفه جویی ارزی ماهانه یک میلیون دلاری یکی از دستاوردهای ارزشمند شرکت همانند ساز بافت کیش است که امروز دوشنبه 17 اردیبهشت مورد بازدید دکتر انصاری لاری و جمعی از مدیران ومعاونان سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.

این شرکت با بازسازی بافت های بیولوژیک و ایجاد بافت جدید با استفاده از سلول های بیولوژیک و مواد زیستی، نیاز هموطنانمان را به محصولات پزشکی ودرمانی درزمینه های بافت استخوانی و بافت نرم در موضوعات ارتوپدی، دندانپزشکی، قلب وعروق، چشم، اعصاب و پوست تامین می کند.  

با توجه به اهمیت توسعه صنایع دانش بنیان در کشور، دربازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  طرح توسعه این شرکت مورد بررسی قرار گرفت تا با رفع موانع ، شرکت همانند ساز بافت کیش که درحال حاضر با کمتر از نیمی از ظرفیت تولیدی خود فعالیت می کند با تمام ظرفیت محصولات خودر را تولید کند و علاوه بر تامین نیاز داخل نسبت به صادرات مازاد محصولات خود که بازارپررونقی درجهان دارد نیز اقدام کند.

گفتنی است شرکت همانند ساز بافت کیش به پشتوانه دانش ، تجهیزات پیشرفته و کادرمتخصص در زمره برترین شرکت های دانش بنیان درزمینه تولید بافت های استخوانی ونرم درجهان است.